Doprava a cena dopravy

Doprava zdarma

Doprava zdarma! Při nákupu od 1690 Kč máte dopravu zcela zdarma na vybrané dopravní společnosti.

Zásilkovna

- ZÁSILKOVNA: doručení na pobočku ( 80 Kč )

Jsou na každém rohu. Jsou jich tisíce. A jsou tu pro vás od rána do večera. Nejbližší výdejní místo Zásilkovny máte v průměru jen 8 minut chůze od místa bydliště. Podívejte se, kde je to vaše – mapa výdejních míst.    

Z-BOX je samoobslužné výdejní a podací místo Zásilkovny, díky kterému se nemusíte přizpůsobovat času doručení. Zásilku vyzvednete kdykoli se vám to hodí – prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna nebo nově i pomocí číselného kódu. Cena za doručení je stejná jako na kamenné výdejní místo.

Sledování zásilky: www.zasilkovna.cz

- ZÁSILKOVNA: doručení na adresu ( 100 Kč )

Zásilkovna domů: Kurýr Zásilkovny vám zboží doručí na vámi zadanou adresu. O čase doručování vás bude informovat přímo Zásilkovna, a to prostřednictvím SMS a e-mailu. V den doručování obdržíte 6místné heslo k vydání zásilky, které nahlásíte řidiči.

https://www.zasilkovna.cz/domu

Česká pošta

Doba dodání po celé ČR následující pracovní den po odeslání zásilky (po dni předání zásilky České poště). Informace získáte prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

- ČESKÁ POŠTA: balík do ruky ( 130 Kč )

Přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu. Navíc si můžete zvolit, zda Vám bude balíček doručen v dopoledních či odpoledních hodinách. Je-li tato služba dostupná pro Vaše město, se dozvíte v průběhu online objednávky.

Proč je Balík Do ruky tak výhodný?

Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu. Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

- Nezastihne-li Vás doručovatel při doručování zásilky na uvedené adrese, upozorní Vás Výzvou na uložení zásilky na poště.

- Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu.

- Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den.

- Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

- Aktuální informace o pohybu zásilky zdarma - podle podacího čísla: na webové stránce  https://www.postaonline.cz/trackandtrace po zadání čísla vaší zásilky do sledování.

- ČESKÁ POŠTA: Balík na poštu ( 100 Kč )

Bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat.

Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Sami si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.Aktuální informace o pohybu zásilky zdarma - podle podacího čísla: na webové stránce  https://www.postaonline.cz/trackandtrace po zadání čísla vaší zásilky do sledovánÍ

Víte, že:

- si můžete nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu?

- si můžete nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí?

- si můžete prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky?

Další podrobné informace naleznete webu České pošty www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu

Aktuální informace o pohybu zásilky zdarma - podle podacího čísla: na webové stránce  https://www.postaonline.cz/trackandtrace

Nový způsob prodloužení úložní doby. Potřebujete prodloužit úložní dobu Vaší zásilky? Můžete to provést velice snadno. Jakmile se bude blížit ukončení úložní doby vašeho balíku, zašleme Vám avízo s odkazem do aplikace Změna doručení online. Po jeho zakliknutí se úložní doba automaticky prodlouží ze 7 na 15 dní.

Převzetí a reklamace

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.